EN

CrossFit

CrossFit is toch alleen maar voor mensen die al heel sterk en fit zijn? Deze vraag wordt ons regelmatig gesteld. Wij leggen je graag uit waarom dit niet zo is. CrossFit doe je juist om geleidelijk aan fit te worden en te blijven. En voor de mensen die al op een bepaald niveau zijn, biedt CrossFit een constante uitdaging zonder te gaan vervelen.

Olympisch gewichtheffen

Je hebt kracht, doorzettingsvermogen, flexibiliteit en vooral techniek nodig om een gewicht tot boven je hoofd te kunnen liften. Het ziet er misschien makkelijk uit, maar zonder de juiste training maak je waarschijnlijk fouten die ook tot blessures kunnen leiden.

Sweatclasses

Sommige sportscholen noemen het ook wel ‘CrossFit light’, maar wij kiezen liever voor de naam ‘sweatclass’.

Chippers lessen

Ben je al langer bezig met CrossFit en zoek je een training die meer uitdaging biedt dan de reguliere CrossFit les?

Persoonlijke ontwikkeling seminars

“Train je lichaam en je geest volgt vanzelf.” Dat vinden wij net iets te kort door de bocht.

Fysiotherapie

Wanneer je in een positieve sport-flow zit, of je wilt juist beginnen met sporten, is er niets zo vervelend als een blessure.

IJstherapie

Bij ijstherapie, ook wel cryotherapie genoemd, wordt er aanspraak gedaan op het natuurlijke herstelproces van je lichaam.

Persoonlijke begeleiding (personal training)

Wil je je squathouding verbeteren, werken aan je pull-ups of op je handen leren lopen? Eén op één aandacht kan je enorm helpen om te bereiken wat je wilt.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief, met tips, events en recepten

Volg ons

Contact informatie

Brugwachter 19
3034 KD Rotterdam

Openingstijden

Maandag
06:30 - 11:00
16:30 - 22:00
Dinsdag
06:30 - 11:00
16:30 - 22:00
Woensdag
06:30 - 11:00
16:30 - 22:00
Donderdag
06:30 - 11:00
16:30 - 22:00
Vrijdag
06:30 - 11:00
16:30 - 21:00
Zaterdag
08:00 - 13:00
Zondag
08:00 - 13:00